ZGODOVINA LUSHA
Prvi ročno delani sveži Lush izdelki so bili narejeni maja leta 1995, vendar pa sega zgodovina držube mnogo dlje. Ustvarjalna ekipa Lusha je delala skupaj več kot dvajset let. Dovolj je reči, da so z delom pričeli zelo mladi, sprva s proizvodnjo izdelkov z naravnimi sestavinami, ki so bili namenjeni negi las, pri čemer so velik uspeh dosegli s proizvodnjo izdelkov za Body Shop, nato pa so začeli z lastno kataloško maloprodajo Cosmetics to Go in tako ponovno začeli od začetka.
Ime Lush je rezultat razpisa, objavljenega v katalogu takrat še mladega podjetja. Gospa Elizabeth Bennet je izbrala ime Lush, zanj pa so se odločili tudi drugi posamezni člani ekipe. Iz svojega doma na 29 High Street, Poole, Dorset na južni obali Anglije je Lush zrastel v mednarodno družbo, ki jo danes poznamo in imamo radi vsi.
Vedno mu uspeva ostati prijazen in dostopen, izdelki so še vedno sveži in ročno delani, vendar pa sedaj v različnih tovarnah po vsem svetu. Danes se je število držav dišeče Lush družine povzpelo na 46, obstaja več kot 700 trgovin po vsem svetu in 6 tovarn, od katerih je ena na Hrvaškem.
Kako to počnemo?
Obstaja veliko razlogov, zakaj je Lush rastel, hkrati pa ohranil občutek malega podjetja in kakovost svojih izdelkov. Najprej je pomembno to, da poslujemo z ljudmi, ki so nam všeč. Poleg tega so direktorji neposredno vpleteni v ustvarjanje izdelkov in na prvem mestu je še vedno kakovost. Eden od ustanoviteljev podjetja Mark Constantine in njegov starejši sin Simon ustvarjata vonjave z uporabo najboljših sestavin na svetu. Verjetno smo edino podjetje, ki v proizvodnji uporablja absolut jasmina (dražji od zlata), ki je preko izdelkov tako na voljo vsem.
Vsi Lush izdelki so še vedno ročno izdelani, in ko rastemo, zaposlujemo ljudi in ne stroje! Ostajamo še naprej zvesti svoji filozofiji in namesto, da imamo občutek, kot da smo veliko podjetje, si prizadevamo, da je namesto tega čutiti, kot da nas sestavlja veliko malih podjetij, ki delujejo skupaj. Glede na to, da posamezniki lahko izdelke izdelujejo v svojem slogu, so ti lahko v različnih državah različnih oblik. Prav tako so lahko izdelki različniih odtenkov barv, ker so na primer pomaranče, ki so na voljo v Italiji, drugačne od tistih, ki jih uporabljajo v Lushevi tovarni na na Japonskem. Vendar kakorkoli že, Lush boste vedno prepoznali po kakovosti sestavin, svežini izdelkov in brezhibnemu vonju stotin eteričnih olj. Zaradi tega, ker nas opredeljuje tisto, v kar verjamemo, upamo, da bomo še naprej rastli in imeli dušo.